Måned – august

Det har blitt mange helgeturer med campingvognen vår denne måneden.

Månedens sang: Ellie Goulding – Love I´m Given.

Månedens opplevelse: Det må kanskje være å bade i Silfar Canyon. Når jeg var liten, elsket jeg å bade, men de senere årene bader jeg ikke med mindre det er skikkelig varmt i været. Når vi badet i Silfar, var det ikke fryktelig varmt, men de andre og det klare vannet lokket meg likevel uti. Det var verdt det etter et par hopp, men kaldt var det..

Månedens høydepunkt: Vi har fått brukt campingvogna på mange helgeturer denne måneden! Hadde det ikke vært for at Daniel reiste offshore, hadde vi nok brukt den alle helgene denne måneden. Vi har vært i Børselvnes, i Vækker og i Alta, og jeg har stortrivdes i den lille vogna vår. Har virkelig fått slappet av gjennom disse helgene, og gjort meg klar til uken. Det har vært skikkelig deilig.

Det klare vannet klarte virkelig å lokke meg uti, men det var kaldt.. det er ikke til å legge skjul på.

Månedens vær: har vært vekslende. Noen dager er det strålende sol og varmt, andre dager er det surt, kaldt og vått. Enkelte dager har gradestokken vist 18-19 grader, men ikke vært så fryktelig varmt ute likevel. Høstværet har nå den siste tiden av måneden begynt å melde sin ankomst, og det er ikke bare å gå uten jakke lengre. Det er bare å begynne å kle på seg!

Månedens humør: har vært utfordrende. Jeg har ikke hatt min beste måned, og jeg har konstant gått å tenkt på noe. Små stresset inni meg, og tenkt alt for mye. Tankene har bare spunnet rundt i hodet, og jeg har ikke klart å roe de ned. Det er helt normalt å ha måneder som ikke er like bra som alle andre, men jeg håper det blir bedre i september.

Denne måneden har det også blitt litt bærturer med mamma og Hjalmar. Dette bildet er fra en av våre blåbærturer i Børselv.

Måneden generelt: har vært veldig fin egentlig, til tross for at jeg ikke har vært på topp med humøret. Vi har gjort ganske mye gøy, og fint. Vi har slappet av der muligheten har bydd seg, men fått unna en del ting som skal være gjort. Jeg har denne måned hatt en pause som rørleggerlærling, og kjørt Varetaxien. Det har vært planlagt siden juni, så ingen problemer med det. Det har vært ganske fint, nesten som en liten mini ferie, da det har vært ganske rolig denne måneden. Daniel har også fått seg en tur offshore denne måneden, til hans store glede. Det er lenge siden vi har vært borte fra hverandre på en stund, men det gikk ganske fint. Kjenner likevel at det skal bli godt når han kommer hjem. Han hadde også bursdag, men som nesten alle andre år, var han borte på dagen sin.

Jeg har jobbet på Varetaxien hele denne måneden, men nå er det tilbake som rørleggerlærling.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg