Måned – desember

Vi to, har vært gjennom ganske mye denne måneden.

Månedens sang: Freddy Kalas – Hey Ho.

Månedens opplevelse: Stand up showet til Erlend Osnes og Kevin Kildal var ganske bra, og en opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Det trengtes litt latter denne måneden, og jeg er glad vi dro.

Månedens høydepunkt: Det er litt av hvert å velge i, men jeg må nok ta den kvelden da vi var i Sandefjord, og hele familien spilte brettspillet “Vil Du Vedde?” fram til klokka ble halv tolv. Det var utrolig artig.

Det trengtes litt latter, og stand up showet til Erlend og Kevin var veldig bra.
Vi hadde det ganske fint på Scandic hotellet i Narvik, og lille Leo var selvsagt med. Helgen var veldig fin.

Månedens vær: Vi fikk endelig litt snø i nord etter mye om og men! Det kom akkurat i tide til jul. Det har jo vekslet veldig i temperaturer denne måneden, og det som har kommet av snø har smeltet igjen, men nå ser det ut til å bli liggende (forhåpentligvis).

Månedens jobb: Denne måneden på jobb har det skjedd litt av hvert. Jeg har lært mye, fått gjøre mye og det har vært ganske greit. Jeg og Daniel tok juleferie med “et smell”, da hovedvannledningen sprakk jevnt med gulvet. Det klarte vi faktisk å fiske innen klokken bikket fire den fredags ettermiddagen, utrolig nok. Hvis ting ikke går galt på en fredag, så er det ikke fredag..

Det blir ikke jul uten kakao med krem.
Leo var også med til Sandefjord for å feire jul, og flyturen gikk utmerket.

Månedens humør: har vært MYE opp og ned. Det har virkelig vært en “tøff” måned, sånn følelsesmessig. Jeg har hatt så mange tanker. Jeg har prøvd for harde livet å tenke på at vi er i favorittmåneden min, men det har hjulpet minimalt. Jeg har likevel kost meg innimellom.

Måneden generelt: Måneden startet ikke på den beste måten, da vi mistet en kjær mann. Det har vært med på å prege mye av måneden. Likevel, vi har nådd å gjøre litt av hvert, blant annet dra en tur til Narvik og se på stand up show. Vi har vært på julebord, før vi tok skikkelig ferie og reiste sørover til Sandefjord. Der vi tilbringte julen, sammen med familien til Daniel. Julen var fin, og vi fikk gått mange turer. Nå er Daniel reist på sjøen, og 2020 går mot slutten.

Det ble mange gåturer i julen.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg