Måned – februar

Det har blitt noen koselige snøscooterturer i forskjellig vær denne måneden.
Herlig tur til Jotka i nyyydelig vær, bare noen minusgrader og full sol. Det ble plutselig tåke når vi begynte å nærme oss hjem, men solen dukket opp!

Månedens sang: Halsey – Still Learning.

Månedens høydepunkt: Det må kanskje bli Tromsøturen vi hadde den andre helgen i måneden. Det var skikkelig koselig å tilbringe tid sammen med familien til Daniel, når vi først samlet oss alle der. Det er sykt lenge siden vi har vært i Tromsø også, selv om vi mellomlander der stadig vekk.

Månedens opplevelse: Scooterturene, kanskje spesielt den turen jeg og Daniel hadde i midten av måneden. Der vi kjørte fra Skoganvarre og hjem til oss. Været var helt greit, men temperaturen var egentlig veldig fin. Jeg storkoste meg faktisk på den turen. Vi har også kjørt tur/retur til Jotka fra døren hjemme i et nydelig vær!

Månedens skole: Jeg har hatt den eksterne praksisen min hele denne måneden, og en oppdatering på det kommer når den er over i begynnelsen av mars.

Min kjære lille bestemor døde denne måneden, og det var utrolig trist.

Månedens vær: har variert veeeldig i temperatur. Det har kunne vært -20 grader den ene dagen, og neste dag kunne det faktisk være plussgrader. Har virkelig brukt temperaturmåleren flittig denne måneden, for å vite hvordan type klær jeg skal gå for den gjeldende dagen. Det har også snødd ganske mye denne måneden, og jeg blir imponert over snømengden som er kommet i år, sykt digg!

Månedens humør: har også variert. Det har stort sett vært bra, men jeg har hatt det litt tøffere enn normalt. Jeg har kommet meg så godt på humør fronten at det nå er så sjeldent at jeg har et dårlig humør, at det normale blir et bra humør. Denne måneden har vært veldig mye tyngre enn de andre. Men humøret i slutten av denne måneden har vært betraktelig bedre enn både starten og midten.

Månedens tanke: Jeg har tenkt veldig mye på livet denne måneden, og tenkt gjennom ganske mye. Det har vært mange tanker i omløp denne måneden. Så mye at jeg ikke klarer å sette ord på det, faktisk.

Måneden generelt: har alt i alt vært fin og bra, selv om den har vært litt tøff. Jeg har hatt det litt vanskelig på jobb fronten, bestemor har gått bort og begravelsen var både tøff og fin. Det har selvfølgelig vært mye bra denne måneden også, jeg har fått gode tilbakemeldinger på sakene jeg skriver i avisa, jeg har vært på ganske mange bra scooterturer, vi har vært i Tromsø og jeg har det ganske bra med Daniel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg