Måned – Januar

Dette var virkelig en nydelig morgen når jeg kjørte til jobb, med en himmel i brann.

Månedens sang: Torine – Dancing In My Sleep.

Månedens høydepunkt: Det må faktisk bli den følelsen å pakke ned hele leiligheta i Kristiansand, kjøre hele veien nordover, komme hjem, pakke ut og få alt på plass. Den følelsen der var helt fantastisk, og bare vite at nå skal jeg bli her en liten stund. Det var herlig å komme hjem!

Månedens opplevelse: Date nighten jeg og Daniel hadde i Kristiansand dagen før vi reiste. Det var en utrolig fin kveld det. Vi hadde det veldig fint, og storkoste oss i hverandres selskap.

Med mye god mat hadde jeg og Daniel en veldig bra siste kveld i Kristiansand sammen.

Månedens skole: Jeg hadde noen innføringsdager til praksisen i begynnelsen av måneden, ellers har skole vært delen av praksisen i Finnmark Dagblad.

Månedens vær: Det har vært mye utfordrende vær i Finnmark denne måneden. Det har vært mye vind, det har vært mye snø og det har vært vekslende temperaturer. Har både opplevd plussgrader, og grader helt nede mot 30-tallet.

Månedens humør: har også vært litt vekslende. Jeg har vært veldig opp og ned i humøret, av mange grunner. Det har til tider føltes vanskelig, og har vært tøft, men veldig fint ellers.

Månedens tanke: jeg har tenkt veldig mye på jobb denne måneden, bekymringer og hatt tankene mine veldig på jobbsituasjonen min.

Måneden generelt: har vært fin. Vi har fått gjort veldig mye gøy, og jeg har lært utrolig mye denne måneden. Det har vært stunder der det har vært tøft, der jeg har hatt veldig lyst å bare bli værende i sengen og grave meg inn i dynen. Det har vært dager jeg virkelig har gruet meg til, men det har også vært dager jeg har gledet meg til. Vil si denne måneden har vært en humpete måned, alt i alt.

Siste helgen i januar hadde vi noen veldig bra scooterturer. Det var herlig å få kjørt litt scooter igjen!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg