Måned – Juli

Månedens sang: September feat. RAVEN – More Than Strangers.

Månedens opplevelse: Det å campe i egen bygd, så velkjent, og likevel så ufattelig fint og koselig. Jeg visste at vi har det fint i Lakselv, men jeg fikk et helt nytt syn på den lille bygda, hvor fint det egentlig er her. Det fikk meg til å sette litt ekstra pris på hvor vi bor. Trives virkelig som plommen i egget!

Månedens høydepunkt: Vi hentet campingvognen vår i Bodø denne måneden, og jeg tror helt ærlig dette er en av de beste innkjøpene vi noen gang har gjort. Sett bort ifra huset da, hah! Vi har bestandig hatt lyst på vogn, og når jeg tenker tilbake på det, så var campingvogn noe av det første vi så på sammen, for før vi ble ordentlig kjent med hverandre dro vi på sånn campingmesse der de hadde utstilt både vogner og bobiler, gikk vi rundt å kikket. Forelsket, og fremmed for hverandre. Hvem visste at vi fem år senere sitter med både hus, masse biler og en campingvogn?

Vi har hentet campingvognen vår i Bodø denne måneden! Det er kanskje en av de beste innkjøpene vi noen gang har gjort.
Første campingturen gikk til et velkjent sted i den lille bygda vår, Brennelvneset.

Månedens vær: Det har egentlig vært ganske grått denne måneden, mye regn. Nå mot slutten av måneden har det blitt mer sol, og ganske fine temperaturer. Skikkelig sommervær! Det følte jeg humøret mitt trengte.

Månedens humør: Har virkelig vært en salig blanding. Jeg blir fortere i et dårligere humør når det regner ute, men det har heldigvis ikke vart så lenge de gangene humøret har dalt. Det har vært en dag her og dag der. Jeg har det egentlig veldig fint, og humøret har store deler av måneden vært bra, men litt flere dårligere dager denne måneden enn ellers.

Måneden generelt: har vært helt grei. Jeg har hatt det fint, men kanskje ikke helt bra med meg selv. Det litt dystre været har satt en liten demper, skal jeg være ærlig, men den ble straks veldig mye bedre da solen tittet frem igjen i slutten av måneden. Jeg visste også at det kom til å bli en utfordring i ny jobb, og at det tar tid å lære seg alt, men det skal nok gå bra når jeg begynner å komme inn i det litt mer. Ellers har vi gjort mye gøy da! Vi har fått besøkt lillebror i Narvik, og han ble med oss til Bodø en tur. Det var en ganske fin helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg