Måned – mai

Det er fortsatt full vinter på fjellet, men likevel stengte de løypene i begynnelsen av mai. Den siste helgen kjørte vi over til Jotka en siste gang for i år, med SUPRE løyper over fjellet.

Månedens sang: Jesper Jenset feat. Arif – Hver Gang.

Månedens opplevelse: Det tror jeg faktisk må bli at vi kjørte snøscootertur til Jotka 2. mai, og det var fortsatt full vinter på fjellet og ikke antydning til at det ble vår der oppe med det første. Det var en ganske fin tur, herlige temperaturer og nydelige løyper over fjellet.

Månedens høydepunkt: må være turen til Sandefjord. En liten periode der var vi jo faktisk hele gjengen der, og det er en god stund siden vi har vært det. Vi gjorde masse ting vi ellers ikke gjør, og hadde egentlig det bare helt toppers i det fine været, mens det snødde hjemme, hah!

 

Jeg og Daniel har vært en liten tur i Sandefjord, der vi koste oss med familien hans og matet fuglene ganske ofte.
Vi spiste også MASSE is!

Månedens skole: har jeg fortsatt bare jobbet med bacheloroppgaven. Jeg har virkelig stått på denne måneden, og det er jo veldig snart innleveringsfrist. Jeg har faktisk også hatt motivasjon til å jobbe med den. Jeg føler meg ganske ferdig med den, og mangler bare å lese gjennom den igjen før jeg leverer.

Månedens vær: Denne måneden har vært faktisk vært ganske bra! Hvert fall når jeg har vært hjemme. Da har solen skint og fine temperaturer. Det eneste er at det har vært litt vind, men det har ikke gjort meg noe. Våren har endelig begynt å melde sin ankomst i slutten av måneden, selv om det er store mistanker om at vinteren blir værende på fjellet til juli, haha.

Jeg og Leo har utnyttet de fine soldagene med å sitte på verandaen og kose oss. Endelig kom våren til Finnmark også!

Månedens humør: har vært veldig bra. Jeg har kanskje hatt noen dager der jeg ikke har vært helt med, men det er lov. Jeg kan ikke være på topp hele tiden, men denne måneden har jeg stort sett vært i godt humør.

Måneden generelt: har vært veldig fin. Vi har vært en liten tur i Sandefjord, og fått kost oss i sola med familien. Jeg har kommet litt i gang med trening. Jeg har tilbringt masse tid sammen med mamma og Hjalmar i Kunes. 17. mai var litt veldig annerledes i år enn tidligere, men vi hadde en fin feiring likevel. Daniel har vært en tur på sjøen, fått jobbet litt og jeg har kommet i mål med bacheloroppgaven. Det eneste som mangler er levering og avslutte med gjengen på en skikkelig måte.

Selv om vi ikke feiret slik vi pleide på 17. mai, fikk jeg på meg kofta den dagen likevel.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg