Måned – mars

Vi gikk inn mars måned med et fantastisk lys på himmelen.

Månedens sang: Diplo, Julia Michaels & Morgan Wallen – Heartless.

Månedens opplevelse: Bli med i brøytebilen i Lakselv for å brøyte de kommunale veiene, i forbindelse med en sak jeg skrev for iFinnmark. Det var også en opplevelse å ha praksisplassen min der.

Månedens høydepunkt: Helgen jeg og Daniel var i Alta. Hovedgrunnen til at vi dro dit var jo Skrattegalla, og det var faktisk veldig bra. Stand-up er definitivt noe jeg kommer til å dra på igjen. Det var også den helgen Finnmarksløpet begynte, og vi fikk sett noen av de som dro ut på ferden. Jeg har aldri sett på Finnmarksløpet tidligere, så det var litt stas.

En vellykket kjærestetur til Alta for å dra på stand-up, og bare kose oss.

Månedens skole: Denne måneden avsluttet vi praksisperioden vår hos redaksjonene, og kom tilbake til skolebenken for tre dager. Her fikk vi en innføring i bacheloroppgaven og hvordan skrive en bachelor. Resten av måneden ble brukt hjemme hvor jeg satt å jobbet med bacheloren. Jeg har kommet sånn helt greit i gang, har faktisk begynt å skrive sånn smått. Det er bedre enn ingenting hvert fall!

Månedens vær: har vært like ustabil som de forrige månedene. Det har vært mye vær også denne måneden, men det har faktisk vært flere fine dager enn tidligere måneder. Temperaturen har også denne måneden vært som en yoyo, og ikke helt klart å bestemme seg. Nå den siste tiden har vi hatt stabilt plussgrader, men mye vind.

Selv om verden ble snudd på hodet, så fikk vi nyte noen dager til fjells i fantastisk vær!

Månedens humør: har vært litt opp og ned. Det har stort sett vært bra, men det er mange tanker som har kvernet i hodet. Det har påvirket litt av humøret mitt enkelte dager.

Månedens tanke: Det er så rart hvordan alt plutselig kan bli så alvorlig så fort, og hvordan panikken bare sprer seg. Det er helt uvirkelig at hele verden bare er snudd på hodet, sånn uten videre. Hvem vet hvor lenge dette kommer til å vare?

Måneden generelt: har virkelig vært noe for seg selv. Det har skjedd så utrolig mye rart denne måneden. Jeg avsluttet oppholdet mitt hos iFinnmark, og det var mange følelser som satt en støkk i meg der altså. Det var godt å bli ferdig, men jeg kjente et lite stikk i magen også. Jeg har vært på stand-up for første gang. Jeg har vært med i en liten kollisjon, ikke noe veldig alvorlig, men det var veldig rart å oppleve det. Jeg har fått litt panikk med tanke på bacheloroppgaven, men har klart å lande på hva jeg skal skrive om. Corona-viruset har virkelig tatt over verden, og vi har tilbringt halve måneden i karantene. Noe som var veldig spesielt, og ikke minst kjedelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg