Måned – november

Dette beskriver mye av min måned. Kyllingwrap på UNO cafe i Alta, mmm!

Månedens sang: R3HAB, Astrid S, HRVY – Am I The Only One.

Månedens opplevelse: Jeg kan i grunn ikke si at jeg har hatt noen “opplevelser” denne måneden, har stort sett bare tilbringt tiden min hjemme og på jobb.

Månedens høydepunkt: Det har vært utrolig koselig de gangene jeg og Oda har brukt tid sammen. Vi har vært på jentetur i Alta, kjørt tur og kjøpt den digge milkshaken på YX, og bare sittet å snakket i flere timer over en kopp kakao.

Månedens vær: Må ærlig si at været i november har vært skikkelig drit. Det har vært mellom 2 og fem grader nesten hele denne måneden, og jeg har virkelig savnet det som kan minne om vinter: kuldegrader, og ikke minst snø. Det kom litt snø nå mot slutten, men så kom plussgradene igjen, og jeg frykter at den lille snøen som kom smelter bort. DA synker humøret mitt altså..

Månedens jobb: denne måneden på jobb har faktisk vært ganske grei.

Månedens humør: har vært helt grei, men jeg må ærlig innrømme at det triste været har spilt inn på humøret mitt. Det er vanskelig å være i skikkelig godt humør, når det bare er mørkt og vått ute.

Måneden generelt: har egentlig i grunn vært en fin måned, utenom været. Jeg har vært mange turer i Alta iløpet av disse ukene, men det har virkelig ikke plagd meg (fått spise masse kyllingwrap på UNO). Jeg har også fått handlet ferdig julegavene for i år, og nå mangler det bare å pakke de inn. Jeg har slappet mye av denne måneden, tatt det helt med ro og bare nyte litt alenetid og ikke minst kjærestetid når Daniel endelig kom hjem fra sjøen.

MEN, nå er jeg virkelig klar for neste måned. HELLO DESEMBER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg