Måned – november

Månedens sang: Rat City, Kiesza – Naked (With My Headphones On).

Månedens høydepunkt: Det tror jeg må bli ridekurset jeg deltok på med Sebastiaan. Jeg har ikke deltatt på kurs siden 2013, så det var både gøy og slitsomt på samme tid.

Månedens opplevelse: Det må bli den første helgen i november. Da jeg og Daniel kjørte til Rovaniemi på kjærestetur for å titte innom scootermessa der. Ikke minst da vi spontant fant ut av vi skulle svippe en tur innom Haparanda samme helgen. Det var en utrolig fin helg vi hadde sammen, og det får meg bare til å savne Daniel enda mer nu, hah.

Månedens skole: har jeg lest mye mot eksamen, og holdt på med formidlingsoppgaven som er den siste som skal leveres i midten av desember. Jeg har hatt en presentasjon om oppgaven, som et midtveis seminar. Ikke minst har jeg levert min første hjemmeeksamen og startet på min andre!

Månedens vær: har vært ganske kaldt i begynnelsen av måneden, med noen dager der det har vært bitte litt mildere. På Sørlandet har det stort sett regnet, og vært rundt tre-fem grader.

Månedens humør: har stort sett bra, men jeg har følt meg en del ensom. Jeg har gått mye i mitt eget hode, og det har gjort meg litt trist noen dager. Det har vært noen tunge dager også, der jeg nesten ikke har hatt ork til å komme meg ut av sengen.

Månedens tanke: At jeg stresser meg opp alt for mye av små grunner. Jeg har tenkt så mange ganger denne måneden at jeg ikke trenger å stresse, det er ingenting å stresse for og bare ta det med ro, dette går helt fint. Det har roet meg litt, i en kort periode.

Måneden generelt: Det har alt i alt vært en grei måned. Jeg har slitt med motivasjon for skolearbeidet, og holde fokus har vært et lite stykke arbeid. Jeg har heller ikke sett Daniel denne måneden, og det har virkelig vært tungt altså. Det er ikke bare bare å være en hel måned uten kjæresten sin, og det har jeg merket veldig på humøret mitt. Likevel har jeg altså fått gjort ganske mye denne måneden.

Men nå ønsker jeg desember og jul hjertelig velkommen altså! 🎅🏼

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg