Måned – oktober

Jeg har endelig blitt medeier i det lille huset vårt, og det føles godt å endelig kunne bidra!

Månedens sang: Ellen Krauss – The Wedding.

Månedens opplevelse: Jeg ble medeier i det lille huset vårt! Det føles fint å endelig kunne bidra, og kunne være to om dette. Ikke minst føles det veldig trygt og godt å faktisk være med å eie.

Månedens høydepunkt: Det må bli handleturen jeg hadde med mamma i bygda. Tenk at vi klarte å bruke to timer i lille Lakselv? Det er jo litt utrolig.. Vi var vel innom fem butikker på den tiden. Hah, men det var utrolig koselig! Bare vi to. Jeg elsker å henge med mamma, det er så koselig❤️

Månedens vær: det har for det meste vært overskyet, og grått vær denne måneden. Vi har hatt et par høstvær dager, med regn som har pisket og en ufyselig vind. Vi har også kommet ned mot minustallet på gradestokken, samt at snøen har meldt sin ankomst. Det er hvitt ute!

Det har blitt ganske mange kyllingwraps på Uno Café i Alta denne måneden, men herregud så godt det er..!

Månedens jobb: Jeg har egentlig hatt det fint på jobb denne måneden. Lært mye om forskjellig, og jeg får lov å gjøre mer og mer. Det er både litt skummelt og gøy. Har også vært på litt kurs denne måneden; én uke på stillas kurs og én dag på fallsikringskurs. Det har vært interessant.

Månedens humør: har stort sett vært bra, men noen dager har jeg følt meg helt grusom og har overhodet ikke hatt det noe bra. Enkelt og greit følt meg helt dritt. Stort sett har jeg hatt det ganske bra, og følt meg i helt strålende humør. De dagene liker jeg best, når jeg virkelig merker at jeg er i godt humør.

Månedens generelt: Denne måneden har vi gjort utrolig mye forskjellig. Vi har tatt oss friheten til å slappe litt av, men ikke minst få ferdig veden før vinteren satt seg inn. Daniel har fått ferdig alt på badet, og nesten alt på kjøkkenet til mamma og Hjalmar, så nå har de begynt innflytningsprosessen. Det har blitt mange koselige middager med familien også denne måneden. Den siste uken av måneden har jeg tilbringt litt tid for meg selv, ettersom Daniel reiste ut på sjøen for nesten én uke siden. Jeg vil si at alt i alt, har det vært en ganske innholdsrik og koselig måned.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg