Måneden – februar

Månedens favorittsang: James TW – You & Me. Jeg elsker virkelig bare denne låten, og det er nesten som å bli forelsket på nytt – hvis man kan si det sånn. Det er vanskelig å beskrive, men det er virkelig en bra låt.

Månedens høydepunkt: Å reise hjem til Finnmark. Absolutt et høydepunkt for hele måneden, når måneden har vært som den har vært. Det å koble helt ut, se familien igjen og bare leve i nuet.

Månedens opplevelse: Å bli med Kjell Christian på soloppgang en morgen. Det var veldig fint, og det ble en veldig bra sak ut av det. Jeg var trøtt mange dager etterpå, men jeg vil si det var verdt det.

Månedens skole: Vi har hatt praksis hele denne måneden, og det har faktisk vært gøy! Jeg har fått lagd så mye gull, og er egentlig veldig fornøyd med egen innsats. Jeg gruet meg som fy i starten av praksisen, men det spilte seg ut til å bli ganske bra, selv om jeg hadde en dårlig uke i starten av måneden.

Månedens vær: har ikke variert like mye som januar, men måneden startet med kulde, snø og litt sol. Ender med sol og varmere vær. All snøen som var i begynnelsen av måneden, er smeltet bort. Nå vet jeg ikke helt hvordan det har vært den siste uken, siden jeg har vært i Finnmark, men før jeg dro var det noen snøflekker her og der.

Humøret denne måneden: har vært en utfordring. Det har svingt veldig opp og ned, og jeg har vært veldig mye i mitt eget hode. Jeg har vært veldig psykisk sliten, og jeg har nok pushet meg selv litt for hardt på veldig mange områder.

Månedens tanke: Hva vil jeg egentlig med livet? Hvor vil jeg, og hva vil jeg oppnå? Hvorfor tar jeg denne utdanningen, og hva skal jeg gjøre til høsten når vi kan gjøre hva vi vil – bare det gir 30 studiepoeng? Jeg vet ikke.. det er problemet – jeg vet ikke.


Måneden generelt: har virkelig ikke kunne måle seg med januar. Jeg hadde rett når jeg tenkte at med en så bra forrige måned, måtte jo noe gå galt denne måneden. Bare starten av måneden ga meg rett – vår kjære lille Lucky tok farvel. Humøret og psyken har vært utfordrende, og ikke minst skolen. Måneden har vært fin, men absolutt ikke sammenlignbart med januar. Slutten på måneden var veldig fin da, komme hjem til Finnmark og kjøre snøscooter, masse kos på hytta og bytur til Alta.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg