Måneden – Januar

Månedens favorittsang: SHAUN, Conor Maynard og Sam Feldt – Way Back Home. Jeg elsker virkelig den låten der. Den er så fin, og melodien er jo bare helt elsk. Jeg har jo hørt på den konstant denne måneden!

Månedens høydepunkt: Det å møte så veldig mange hyggelige mennesker i forbindelse med fotosaken jeg har holdt på med til magasinet. Jeg har møtt utrolig mange kule folk, som har lært meg masse og det har virkelig gjort det gøy å jobbe med den saken.

Månedens opplevelse: Göteborg og Volvo Museum! Det var utrolig kult å gå gjennom Volvo sin historie og se på skikkelig gamle biler. Selv om jeg ikke har sansen for gamle biler, så syns jeg det er kult å se hva de kjørte rundt i for lenge siden. Suiten vi fikk på hotellet var jo også helt nydelig, med den utsikten – og ikke minst middagen vi spiste på hotellet! Det aller beste var jo helt klart det å reise litt rundt med Daniel❤️


Månedens skole: har virkelig vært hektisk. Vi begynte jo faktisk ikke før 7. januar, og det var jo helt heerlig! Men når det begynte, sa det pang. Det begynte med litt undervisning, før vi som har valgt magasin, startet for fullt med det. Vi hadde to uker på å lage et ungdomsmagasin og det var de siste ukene av januar vi hadde til rådighet. Det var gøy, men utrolig mye å holde kontroll på.

Månedens vær: har vært litt av hvert. Det begynte med regn, piss regn og våte sko. Fortsatte med sol og nydelig blå himmel, som føltes som vår. Og endte med snøkaos, som minner meg veldig om mars i fjor. Det var fram med spaden og flytte all snøen som himmelen dumpet over oss. Brøytekantene er så høy enkelte steder at det er vanskelig å se ut av kryss, for du ser så vidt taket på bilene! Imponerende.

10. januar
27. januar

Humøret denne måneden: har vært overraskende bra! Til at det er januar, og jeg er tilbake i Kristiansand – har humøret denne måneden vært så mye bedre enn forventet. Selvfølgelig har jeg hatt dårlige dager, men det er virkelig ikke mange.

Månedens tanke: Så rart å tenke på at jeg er meg, og du er du. Det er merkelig at jeg ser gjennom mine øyne, og du gjennom dine – og du ser kanskje ikke det samme som meg.

Måneden generelt: har egentlig bare vært veldig bra! Det er veldig få ting denne måneden som har gitt meg noe å ha det kjipt for, og det har egentlig bare skjedd veldig mye bra denne måneden. Januar 2019 har virkelig vært en god start på året, og hittil den beste. Så får vi se da, kan februar konkurrere med januar?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg