Måneden – juni

Måneden begynte med en utrolig fin konfirmasjon.

Månedens sang: UNDRESSD – Forever Young.

Månedens høydepunkt: jeg hentet min nye bestevenn i begynnelsen av måneden. Den lille skapningen har virkelig stjålet hjertene våre. Leo er virkelig en fantastisk hund, og hittil har det gått utrolig fint. Det virkes som han trives hvert fall.

Månedens opplevelse: det tror jeg faktisk må være å kjøre Norge oppover i våken tilstand. Sist jeg kjørte Norge på langs var jeg sliten og sov ganske mye, samt prøvde å holde bilen som veien når det var min tur å kjøre = husker ikke så veldig mye av den turen. Landet vårt er utrolig fint, og det fikk vi virkelig se nå uten stress og lite søvn.

Jeg henta hjem min nye bestevenn Leo i begynnelsen av måneden, og den første måneden sammen har vært utrolig fin!

Månedens skole: den siste delen av skole hadde jeg den første uken i juni. Da ferdigstilte vi gruppeprosjektet vårt og metoderapporten tilhørende det, leverte og avsluttet emnet Undersøkende journalistikk og dette semesteret.  6. juni tok jeg SOMMERFERIE☀️

Månedens vær: har vært en blanding mellom sol og regn. Det har liksom ikke vært en mellomting, enten regn og kjølig eller sol og en helt ok temperatur. Det har virkelig gjort at man ikke tar det fine været forgitt når det først er her.

Jeg har fått ridd Sebastiaan i finværet.
Jeg og Leo har gått utrolig mange turer gjennom hele måneden, og gitt meg en god grunn til å trimme litt ekstra, heh!

Humøret denne måneden: har også vært en liten blanding, men stort sett har jeg hatt det bra med meg selv. En uke har jeg spesielt følt på det å ikke føle seg god nok og stygg, men det er jo heldigvis bare av og til. Og jeg velger å tro at alle har en periode de ikke føler seg bra nok.

Månedens tanke: Livet er utrolig uforutsigbart, man vet aldri hva som venter rundt neste sving og det er mye man ikke kan forberede seg på. Det er så utrolig viktig å sette pris på det man har, mens det enda er der.

Måneden generelt: har vært veldig merkelig, men samtidig litt fin. Det har skjedd så utrolig mye denne måneden som virkelig har vært slitsomt, men jeg har hatt det fint likevel. Jeg tror mye av grunnen til det er Daniel, enkelt og greit. Han har virkelig løftet meg opp, selv når alt føles så håpløst som det har gjort.

Jeg og Daniel har kost oss på en avslappende hyttetur med mye grilling og kos.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg