Måneden – Mars

Månedens favorittsang: Noah Gerstenfeld – Actress.

Månedens høydepunkt: Det må faktisk være når Daniel endelig kom en liten tur ned. Tre uker fra hverandre, nesten hele måneden, og at jeg har kjedet meg fryktelig. Det var utrolig godt å få han hjem litt, så har han jo dratt meg litt mer ut av leiligheta enn hva jeg selv ville gjort.

Månedens opplevelse: Det må bli turen til København, Danmark sammen med Daniel. Det var utrolig koselig og spennende å se noe nytt. Været var fint mens vi var der, selv om vinden var litt kald. Heldig var vi hvert fall!

Månedens skole: har vi jobbet med konsept, både i undervisning og som prosjekt. Jeg og en venninne laget en podcast i dette prosjektet, og det var veldig gøy. Har hatt en del fri vil jeg si, for vi ble ganske fort ferdig. I slutten av måneden er vi begynt med språk som er den tredje delen i dette emnet.

Månedens vær: har det regnet sinnssykt mye! Denne måneden har vært regnmåneden, jeg trodde ikke det kunne regne så mye på et sted som det har gjort her denne måneden. Slutten av måneden ble littegranne finere, men det veier ikke opp for resten😂

Humøret denne måneden: har vært utfordrende. Det er som å være tilbake noen år, som om jeg har havnet i gamle spor. Det er heldigvis ikke så tøft som for fire år tilbake i tid, men det føles litt som et tilbakeskritt. Jeg vet jeg kommer til å ha gode og dårlige måneder. Jeg kommer ikke til å bli perfekt på humør fronten. Det er bare slik jeg er, litt humørsyk. Denne måneden var vanskelig og sånn er det, så får jeg bare gå videre å håpe på en bedre april.

Månedens tanke: Denne måneden har jeg vært utrolig kritisk mot meg selv. Jeg har ikke følt meg god nok, jeg har sagt mye stygt til meg selv og tenkt mange stygge tanker.

Månedens generelt: har vært helt grei, egentlig. Det har egentlig vært en ganske kjedelig måned i seg selv, jeg har stort sett bare sittet hjemme – sett haugevis med serier og sovet lenge. Vanligvis ville mars vært en utrolig fin måned med mye tur, men ikke nå som jeg bor på Sørlandet. Har heldigvis kommet meg litt ut og gått på kafé!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg