Min dag i klokkeslett #5

Tirsdag 15. januar

07:15 Stå opp, stelle meg, fikse håret og kle på meg.

08:04 Fikse frokost, frokostblanding med melk, og ordne matpakke til skolen.

08:34 Pakke sekken og lage te.

08:53 Gå ut i bilen, koste bort litt “snø” som er kommet i løpet av natten. Det var egentlig ikke snø, selv om den var hvit, det var mest slaps.

09:02 Plukke opp Kamilla, og kjøre til skolen.

09:15 Forelesningen om intervjuteknikk begynner.

11:17 Ferdig for dagen! Sjokkerende, for jeg trodde vi skulle holde på til klokken 14.. Jeg og en del andre i klassen, som også var forberedt å holde på til 14, gikk i kantinen for å spise lunsjen vi hadde pakket med.

12:07 På tide å kjøre hjem, aller først innom å sjekke posten på butikken.

12:43 Ta litt bilder, rydde litt rundt i leiligheten.

13:47 Vaske vasken inne på badet.

14:53 Snakke med mamma litt om en regning.

15:13 Kle på meg, gå ut i bilen og kjøre til byen.

15:27 Stå i bilkø.

15:42 Gå rundt i byen, klesbutikker og ta en kopp kakao.

16:35 Kjøre hjem igjen.

17:32 Lage middag, det ble kyllingwrap med salat foran tven med serie.

19:07 Ta oppvasken.

19:10 Snakke med mamma i telefonen.

19:24 Se videre på serie, om den svenske familien Hammarström. Kan finnes på NRK.

21:03 Gå ut med søpla.

21:15 Vaske bort sminken, pusse tenner og børste håret.

21:30 Legge meg i sengen. Vanvittig hvor tidlig jeg la meg i dag da. MEN, jeg sovnet ikke da – jeg lå i 1,5 time å bladde meg gjennom sosiale medier, blogger og diverse ting på mobilen, mens jeg snakket med Daniel samtidig.

22:53 tror jeg klokken var når jeg skrev natta og la meg for å sove.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg