Min egen “limited edition”

For rundt to uker siden satt jeg å kjedet meg litt, og tanken hadde slått meg tidligere – jeg har egentlig hatt veldig lyst på en “spesial” lagd hettegenser til meg selv. Det har jeg alltid drømt litt om, og nå som jeg nesten konstant går rundt i hettegensere søkte jeg rundt på nettet etter steder jeg kunne lage og bestille til meg selv. Nå er den endelig kommet i posten og jeg er SUPER FORNØYD! Stoffet, fargen og printen er perfekt. Denne kommer virkelig til å bli mye brukt.
Den eneste lille detaljen jeg kan klage på er lengden, den er litt lang til meg, men det er min egen skyld også. Jeg passer vanligvis XS, men de hadde ikke denne størrelsen så da ble det S. Men det er jo deilig med en litt stor hettegenser!

I tillegg til det dere ser på bildene, så står det “NO” i sølv og “Limited Edition” i gull på hver sin side av hetta.

Ikke sponset, da alt er betalt fra egen lomme, men litt reklame kan de likevel få av meg:
Hvis du også vil ha din personlige hettegenser, så designet og bestilte jeg på spreadshirt.no (husk at siden varen kommer fra Tyskland blir det litt ekstra utgifter i toll og gebyrer).
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg