Min faste reisepartner

Nå har jeg endelig fått påskeferie! Det betyr at jeg nå er på vei hjem til Finnmark, hjem til det påske er – snøscooterturer.

Jeg startet denne reisen utrolig tidlig i morges, måtte opp klokken fire og jeg er glad jeg dro litt tidlig til flyplassen – for der var det KAOS. Hele inngangshallen var stappfull av mennesker, det var køer til alt – sjekk inn, bag drop og sikkerhetskontrollen. Jeg har aldri sett så mye folk på Kjevik før. Ikke nok med det, så hadde de bare en av sikkerhetskontrollene åpne, så det gikk jo evigheter. Når jeg var kommet meg gjennom, åpnet de den andre. Fikk høre av kapteinen før vi forlot flyplassen at vi var forsinket på grunn av manko på bemanning i sikkerhetskontrollen, også dro han en liten spøk om det enda, hah.

Nå er jeg nesten akkurat landet i Tromsø, og her må jeg vente en stund før jeg kan ta det siste flyet til Lakselv. Hittil har reisen gått bra, bare en merkbar forandring i været på vei oppover. Både i Kristiansand og Bergen var det nesten skyfri himmel og sol, mens her i Tromsø regner det.

Apropos reising – I julegave fra Daniel fikk jeg tidenes beste lille ryggsekk som jeg hadde ønsket meg en liten stund. Denne lille røde sekken har blitt min faste reisevenn, som jeg absolutt reiser.
Jeg er ikke helt sikker på om dere har sett Jon Olsson sine vloggs eller vet hvem han er? Han er en svensk youtuber, og gjennom Daniel fikk jeg interessen for han og kona hans Janni Déler og deres spennende liv. UANSETT, han lager sammen med en rekke andre folk et merke som heter Douchebags. De lager ryggsekker, bagger, kofferter og andre kule ting til reisen med smarte løsninger som har et kult design. Absolutt verdt å sjekke ut.

Innlegget er ikke sponset
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg