Min uke sørpå

På fredag for en uke siden reiste jeg og Daniel med direkteflyet fra Lakselv til Oslo. Vi skulle til familien hans i Sandefjord. Planen var opprinnelig å bare bli over helgen og reise hjem mandag, men planer endrer seg fort her i gården. Søndag morgen bestemte vi oss for å forlenge oppholdet vårt til fredag, og dermed bli en uke sørpå. Det endte opp med at det var bare jeg som ble til fredag. Daniel dro nemlig på sjøen gjennom jobben, og er nå borte på ubestemt tid. Jeg har derfor reist opp alene i dag, og er uviss på hvor lenge jeg er alene. Det jeg syns er verst, er faktisk å ikke vite, hvor lenge blir han borte? Jeg har ingenting å se frem til, for jeg vet ikke hvor langt jeg må se.

Men, vi har rukket å gjøre litt ting her nede før han dro, og før jeg reiste. Vi har stort sett bare vært i Sandefjord-området. Her om dagen syklet vi to 8,3 km i nærområdet. Det er lenge siden jeg har syklet! Jeg tok også en tur alene etter at han reiste, den samme ruten bare motsatt retning.
I sør er det jo nesten sommer, med sol, blå himmel og grønne, frodige trær. Vi har også nådd å bowle, spille biljard, gått turer i parken og spist store mengder is. Søndag og mandag kveld har jeg og Daniel hoppet i boblebadet og hatt mange fine samtaler i mørket.

Daniel kjørte til Stavanger allerede tirsdag kveld, og ble sendt med helikopteret onsdag morgen. Jeg tilbringte derfor mine siste dager sammen med gjengen alene. Jeg fikk mer enn nok tid til å skrive på bacheloroppgaven, og den vil jeg si begynner å nærme seg ferdig. Det er bare noen få ting jeg er nødt til å få på plass, før jeg begynner med finpussen. Det begynner å nærme seg en ende. God helg da dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg