Mindre forstyrrelser

Det å sette seg på et fly sørover igjen var ikke så ille. Jeg vet jeg kommer til å savne hjem etter et par dager, men det beroliger meg på en måte at jeg kan bestemme helt selv når jeg reiser opp igjen. Det gjør det bittelitt lettere, for jeg er ikke bundet fast i Kristiansand i flere uker. Jeg kan bestille fly når som helst nordover, når jeg måtte føle for det.

Jeg har ikke bestilt tur opp, for jeg venter å ser det litt an. Jeg føler jeg trenger å få en del ting på plass før jeg tar meg en ny tur opp. Det er mye mindre forstyrrelser i Kristiansand, ikke et hus som skulle vært gjort masse på, jeg har ikke mulighet å jobbe og ingen å besøke. Jeg får åpenbart gjort mye mer sørpå, men jeg blir også mer sliten – ingen skikkelig avkobling med mindre jeg kjører til Sandefjord.

Jeg føler også jeg trenger å være litt i Sandefjord, med gjengen der. Det skal bli godt å se de igjen når jeg tar turen over.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg