Muffins og store snømengder

Wow. Det har virkelig snødd mye disse to dagene, søndag og mandag. Det har kommet mer snø på disse to dagene, enn det har kommet i hele mars måned. Jeg er imponert, det må jeg si. Likevel, denne vinteren har jo vært full av snø, så det overrasker meg ikke. Det har bydd på utfordringer for den lille bilen min, men det har faktisk gått helt fint, overraskende nok.
Nå skal det sies at jeg måtte vente litt med å kjøre hjem etter å vært i sentrum, nettopp fordi brøytebilen hadde vært i rundkjøringa og etterlatt seg en kant som bilen min er for lav til å komme over. Jeg vil jo ikke ødelegge noe heller.

Omsider, så kom jeg meg hjem. Jeg fikk pakket ut av varene, ryddet bort litt snø rundt der bilen min skal stå, før jeg hev meg løs på muffinsbaking. Jeg har helt klart mye annet jeg heller burde gjøre enn å bake muffins, men jeg fikk lyst, så da gjorde jeg det, hah!

Daniel har vært på jobb i dag, mens jeg har hatt den første veiledningstime med veilederen min. Han ga meg en liten boost, og jeg fikk gode tips som jeg kan jobbe videre med til bacheloren. Likevel er det veldig rart hvor spennende vasking og rydding blir, når man holder på med en innlevering. Jaja, jeg får i det minste gjort NOE. Heldigvis er det påskeferie om en uke, og den skal være bachelorfri! Nå skal jeg ut å rydde bort bitte litt snø.. 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg