Når jeg er syk..

.. må jeg ha disse tingene:

🍊Appelsinjuice. Uansett hvordan syk jeg er, så må jeg ha appelsinjuice. Spesielt når jeg er forkjølet og har vondt i halsen, drikker jeg mye appelsinjuice. Det svir liksom litt ekstra i halsen.

☕️Te. Jeg elsker å drikke te når jeg er syk, og spesielt når jeg er i den fasen hvor jeg bare fryser. Jeg kunne drukket kakao også, men akkurat når jeg er syk liker jeg best te.

🥤Cola. Når jeg var liten fikk jeg bestandig cola når jeg var syk, og det har gjort det til et must. Alt føles så mye bedre etter litt cola.

👃🏼Nesespray. Nesten hver gang jeg blir syk, får jeg tett nese. Det slår aldri feil.! Å etter at jeg ble sammen med Daniel, så har nesespray blitt redningen – da han er godt kjent med det.

Nå har jeg også klart å bli syk igjen, rett før skolestart. Det er kun to dager igjen så må jeg tilbake til skolebenken og jeg håper virkelig ikke at jeg er syk da. Jeg har så mye å gjøre nå som skolen begynner igjen, at jeg har ikke tid til å være syk. Bare to dager etter skolestart skal vi levere et arbeidskrav på 1000 ord, så her er det ingen kjære mor.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg