NYDELIG SØNDAGSTUR


Søndag, det er virkelig en dag for turer. De siste søndagene er blitt skikkelig godt brukt til å suse avgårde på snøscooter. Mange fine langturer har vi fått i januar. Det blir mange tur-innlegg merker jeg, men pyttsann. Det er det livet mitt består av om dagen, og jeg kan ikke få nok av det!

Denne søndagen var vi i Kunes sammen med mamma og Hjalmar, der vi kjørte innover Laksefjordvidda. Det var en meget fin, og frisk tur. Jeg hadde lært fra dagen før, for da var det skikkelig kaldt. Jeg tok derfor på meg et skjerf for anledningen og det funket fjell! Det var jo ikke like kaldt på søndagen, som på lørdagen, men føler det skjerfet hjalp uansett. Nydelig lys hadde vi også. Solen har jo begynt å titte frem over fjellet, og lager mange fine farger på himmelen. Denne tiden på året er jo helt magisk, selv om det er litt kaldt.

I dag har jeg levert snøscooteren min på førstegangsservice. Den er rullet nesten 700 km. Tenk det.. 700 km på rundt 1,5 måned. Jeg tror faktisk aldri jeg har kjørt så mye på så kort tid før.. til å være i januar enda!
Vi har også siste dagen i januar i dag, før vi bikker over til februar. Januar har vært en fin måned hittil, selv om jeg har hatt mine dager. Enkelte dager har vært tøff, det skal jeg ærlig innrømme. Livet er ingen dans på roser, men jeg kommer meg igjennom det. Et ordtak jeg sier til meg selv hver gang jeg har en dårlig dag; Breathe. It´s just a bad day, not a bad life. Jeg må bare ta en dag av gangen, og se hva som skjer. Nyte det som er her og nå. Turene er noe å se frem til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg