Oktober!

Oktober kulden slo inn for fullt. I natt har det vært rundt to grader her i Sandefjord, og det kjennes denne morgenen. Jeg har både sett og hørt at det er kommet snø oppe i Finnmark den siste tiden, så det skal bli en god og kald fornøyelse å reise hjem om litt, heh!

Oktober blir en måned med ikke så alt for mange planer, jeg har ikke lagt noen planer hittil i hvert fall. Jeg har kommet utrolig godt i gang med alle arbeidskravene mine, og egentlig bare mangler å starte skikkelig med formidlingsprosjektet – som blir å stå i fokus fremover.

Jeg har også blitt spurt, og har takket ja, til å ha fórhest når jeg er hjemme. Sebastiaan som jeg ridd et par ganger når jeg har vært hjemme, har blitt min nye bestevenn.❤️ Jeg har funnet ut at jeg trives aller best på ryggen til en Frieser, så når eieren spurte kunne jeg ikke annet enn å si ja til denne herlige gutten. Sebastiaan minner meg veldig mye om Eemil, så jeg har all tro på at jeg kan bli veldig glad i han her også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg