OVERTAGELSE

Her går det fort i svingene! Denne uken har jeg kjørt en del på Varetaxien, og virkelig hatt det litt travelt. Bursdagen min på mandag var fin, etter å kjørt litt bagasje inviterte pappa oss på kake. Det ble veldig sent, men det var koselig og jeg fikk i det minste litt kake på dagen min!❤️

I går skjedde også det vi har ventet lenge på, én dag før tiden. Vi har fått nøklene og offisielt blitt huseiere! Endelig kan vi flytte inn, og la dette bare skje. Det er en så merkelig følelse, og egentlig veldig uvirkelig for meg enda. Jeg klarer ikke helt å fatte at vi har vårt eget hus, vår egen plass som ingen kan komme å fortelle hvor den spikeren eller sofaen skal stå. Jeg så ikke for meg at vi i en alder av 21 og 22 år skulle stå med hus og hund + leie en leilighet i Kristiansand.

I tillegg til alt denne uken; i dag har jeg og Daniel vært sammen i 4 år og 2 måneder! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg