Påsken 2019

Nå er jeg på vei tilbake til Sørlandet etter utrolig bra påske, vil jeg si. Jeg har storkost meg med familie og kjæresten i nydelige omgivelser. Gruer meg til å dra tilbake til Sørlandet og hverdagen. Heldigvis ikke så fryktelig lenge igjen til sommerferie!

Påsken begynte med mye smelting, overskyet vær og vind. Jeg, lillebror og kjæresten kjørte likevel fra Skoganvarre til Karasjok og Finland med snøscooter, en tur på 22 mil (221 km) som tok rundt seks-syv timer.
Noen dager senere, etter litt pause og kos hjemme, kjørte jeg og Daniel en liten tur på 13 mil med snøscooter igjen før vi dro på camping/hytte-tur med mamma og Hjalmar. Utrolig flott vær og koselig stemning på tur med både bål og fisking.

Påskeaften ble det i tradisjon tro påskeleker på hytta i Veidnes sammen med hele gjengen ++. Det var utrolig gøy, og det vekte mange gode minner om hva påsken betyr for meg. Tidligere på dagen hadde jeg og Daniel vært med pappa i vedskogen og hjulpet litt til, før vi tok en liten spinntur til fjells. Det overrasket meg at det ikke var en sjel å se der oppe, selv på påskeaften i fint vær..!

Etter å kommet hjem igjen ble det stopp for meg og Daniel på turfronten. Vi tok det helt med ro, og nøt de siste dagene av ferien. Jeg brukte min siste dag hjemme til å dra en liten tur i stallen. Jeg fikk hilst på nyhesten til Kari-Ann, en nydelig Frieser kalt Sebastiaan. Jeg forelsket meg helt i den svarte perlen. Han er lik Eemil på utrolig mange områder, og helt herlig å sitte på. Jeg merket veldig at jeg har savnet frieseren, og det har fått meg til å innse hvor jeg trives best❤️

For en magisk gutt!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg