Plutselig panikk

Du søte karamell. Nå er det ikke bare panikk på et sted, nå er det på to.

Okei, vi kan starte med panikk nummer én. Bachelor-oppgaven. Jeg visste denne uken kom, men likevel kom den litt brått på. Jeg har de siste dagene hatt innføring i bachelor-oppgaven, og jeg føler meg overveldet. Det er så mye informasjon som skal kvernes og forstås. Hodet holder faktisk på å eksplodere. All denne informasjonen gjør nesten hele oppgaven skummel, jeg ble faktisk litt redd. Jeg tror likevel dette skal gå bra, men jeg har bare litt panikk. Jeg har nesten akkurat klart å lande på hva jeg skal skrive om, så håper bare at jeg har tatt riktig valg.

Panikk nummer to. Wow, dette corona-greiene tar jo faktisk helt av. Jeg skal egentlig ut å fly i morgen, fordi jeg skal hjemover til Nord igjen, etter å vært en liten uke her sørpå, men nå er jeg ganske så spent å se om jeg klarer å komme meg hjem. Blir flyplassen stengt? Blir flyene kansellert? Er jeg fast her? Jeg kjenner at det siste stedet jeg vil være fast, er her i sør.

Vi går en ganske så “spennende” tid i møte, og jeg lurer fryktelig på hvordan dette ender.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg