Plutselig veldig kaldt

Luften er kald. Det er egentlig veldig forfriskende, klarner hjernen og føles godt. Når du har kledd på deg ordentlig da. Denne helgen har det vært et kaldt vær. Det begynte på lørdag, nede i -12 grader. -14 minus grader på søndag. Det å lufte Leo var forfriskende, og faktisk deilig på søndagen når hodet føltes litt tungt.

På kvelden danser det grønne lyset over himmelen. Nordlyset. Nesten hele himmelen er grønn. Med stjerner som fyller hele himmelen. Det er magisk. Helt til jeg blir skremt av at det knakk en grein i skogen. Et dyr, men hvilket? Det turte jeg ikke finne ut.

I dag har jeg passet lille valpen til mamma, og brukt den tiden jeg har hatt hjemme til å lese og komme meg ganske langt med den akademiske loggen. Den er snart ferdig, og mangler kun 200-300 ord nå. Det er ganske deilig å tenke på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg