Roadtrip og stalldag

Disse to dagene har vært skikkelig fine. Jeg har fått lest litt på emnene og begynt på boken jeg skal skrive en bokrapport på. Har en del arbeidskrav jeg er litt nervøs for, men det er hvert fall en måned igjen til den første forfaller, likevel litt stresset.

Anyway, i går dro jeg sammen med pappa og lillebror på en liten roadtrip. Pappa skulle hente en bil i Kautokeino, og trengte da en sjåfør til for å kjøre hjem igjen. Lillebror var den sjåføren, og jeg ble egentlig bare med for selskapet og familietiden sin skyld. Det var en veldig bra og koselig tur, syns jeg nu hvert fall! Vi fordelte kjøringen på alle tre, jeg kjørte til mens pappa og lillebror kjørte fra.

I dag har jeg brukt halve dagen min i stallen. Det var skikkelig herlig å bruke kroppen litt på en annen måte, og Sebastiaan var helt fantastisk i dag! Jeg fikk koblet ut noen tanker, kjenne vinden slå i ansiktet og solen strålte på himmelen med nydelige høstfarger rundt meg. Jeg kunne ikke valgt en bedre dag å bruke ute på, rundt 20 grader ute, litt vind og masse sol. Nå skal jeg fortsette der jeg slapp i morges, fortsette å lese boken, samt skrive ned notater.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg