Rolig uke

Denne uken tar jeg det ganske så rolig. De siste uken har vært alt for stressende, og jeg har pushet meg for hardt. Den her uken har vi bare fokus på sosiale medier, og bearbeider mange av sakene vi har produsert til fulle storyer eller teasere til sosiale medier. Jeg tar det med andre ord, litt roligere nå enn hva jeg har gjort tidligere.

 

De to siste kveldene har jeg bare ligget i sofaen – og faktisk sett på film! Jeg ser svært sjeldent på film, men på mandag tok jeg en velfortjent maraton. På tirsdag begynte jeg på serien YOU som ligger på Netflix. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om den nå til å begynne med, men kanskje den blir bedre?
I går derimot hadde jeg tidenes økt på hesteryggen. Jeg spurte om eieren hadde lyst å instruere meg, og det resulterte i en svett meg. Det er lenge siden jeg virkelig har hatt noen ordentlige økter på hesteryggen før jeg begynte å ri igjen nå, og kondisen er jo heller ikke helt på topp. Hah!

Kvelden i dag skal brukes på å pakke, og kanskje litt mer serie/film.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg