Rømmer for pause

Gud, disse dagene har jeg virkelig tatt i litt for mye. Jeg merker nå at jeg kanskje burde tatt litt flere pauser. Jeg har altså brukt nesten hele dagen, i to dager, på å jobbe meg gjennom stoff, skrive notater, forelesninger og lese. Når jeg legger meg om kvelden med hodepine, og ikke får sove på grunn av det, så vet at jeg har jobbet for mye. Jeg har nådd å gjøre mye da..!

I dag har vi hatt den nest siste forelesningen for denne høsten. Den siste er vel i november. Det jeg skal gjøre resten av høsten er arbeidskrav, lese mot eksamen og formidlingsoppgaven som er det siste som skal leveres til jul. Jeg har altså ikke fri, selv om jeg ikke har noen forelesninger.
Jeg har nå valgt å dra til Sandefjord, få litt forstyrrelser igjen (😂). Jeg har savnet å være med gjengen her i Sandefjord, så når jeg først er her nede må jeg selvsagt innom de. Jeg tar dagene som de kommer, så når jeg drar tilbake til Kristiansand vet jeg ikke, plutselig. Jeg skal være litt spontan, heh! Jeg vet at jeg må tilbake dit engang å utføre det som kalles ekskursjoner, så jeg kan skrive en akademisk logg på det (som er et arbeidskrav). Men nu er det snart middag her hos gjengen, snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg