Sengeliggende i fem dager

Hei og hopp! Ikke vært så mye hopping på meg i det siste skal jeg fortelle deg..

Jeg er endelig kommet meg ut av sengen, som jeg har ligget i fem dager på rad. Jeg klarte endelig å gå på jobb, etter et fravær på tre dager. Den enkle forklaringen på dette er.. at jeg har vært syk. Jeg har testet negativt på covid alle dagene, inkludert hele forrige uke. Uansett, det har i hvert fall vært helt grusomt, og jeg er ganske lei senga nu ja. Det var godt å kunne gå ut av døren i morges, kjenne på frisk luft og la øynene få litt skikkelig dagslys.

De siste dagene har jeg jo bare ligget i senga, prøvd å sove mest mulig sammen med Leo og sett på serie de timene jeg har vært i våken tilstand. Mamma har vært innom for å mate meg med litt lunsj og Daniel har fått i meg middag. Det begynte på fredags kveld, og har ikke gitt seg før utpå kvelden denne onsdagen. Jeg følte meg derfor klar til å gå på jobb i dag, og det har gått ganske greit. Føler meg ikke 100% og energinivået er ganske labert, men jeg føler meg ganske fin sånn ellers. Litt hes i stemmen da, hah!

Jeg har ikke planlagt noe for helgen, da jeg vil se an formen min gjennom dagene. Det blir kanskje en liten kjøretur på scooter, men det kommer helt an på. Det ble hvert fall ikke noe kjøring sist helg, noe som egentlig ikke gjorde noe da temperaturen var meget lav. Håper denne helgen blir bedre da.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg