Siden sist

Denne uken har gått skikkelig fort egentlig, når jeg tenker over det. Etter å kommet tilbake til Sandefjord på søndag spiste vi middag hos Therese før vi kjørte til Kristiansand. Mens på mandag tok jeg og Daniel dagen veldig med ro, og jeg tror det eneste vi gjorde var at vi dro til byen så Daniel fikk klipt seg.
Tirsdagen har jeg skrevet et eget innlegg om. På onsdag brukte vi store deler av dagen i byen og på Sørlandssenteret, mens på kvelden var vi på kino for å se filmen Long Shot. Den var overraskende bedre enn hva jeg hadde sett for meg.

I går regnet det, så det ble ikke så mange utendørsaktiviteter. Jeg var en liten tur på skolen, så gruppen min kunne skrive prosjektskissen som skulle leveres i dag. Ellers lå jeg resten av dagen på sofaen sammen med Daniel, med en god del mensensmerter og sjokolade.

I dag har vi derimot vært en liten tur på Ikea, og vi klarte faktisk å komme ut derfra uten å kjøpe noe! Det eneste vi faktisk kjøpte var kanelsnurrer, brus og kakao som vi nøt på kaféen der. Det er første gang vi har kommet ut fra Ikea tomhendt, siden vi flyttet ned hit. Så ja, det er faktisk en mulighet for at det kan skje. Nå skal vi slappe av videre på sofaen (eller det er hvert fall planen).

God helg da! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg