Skikkelig misunnelig

I dag er en dag jeg på alle måter burde unngå sosiale medier og spesielt alle bildekanaler. I dag er en dag jeg hater alle som legger ut bilder fra fjellet. I dag er en dag jeg vil blokke alle jeg vet er i Finnmark og på fjellet. I dag er jeg skikkelig SJALU.

Jeg snakket med pappa i morges, eller formiddag for oss A-mennesker, og da fortalte han om det nydelige været de har der oppe. Han har, som meg, ikke mulighet til å dra til fjells (bare at han er på jobb, mens jeg ikke er der). Misunnelig er vi begge to. Jeg fikk litt senere på dagen en snap fra en venninne som var på vei til fjells, i DET VÆRET!
Er det en ting jeg misliker mer enn regnet som er her nå, så er det å se at det er knallvær i Finnmark når jeg ikke er der og alle drar til fjells. Jeg er så misunnelig at jeg er på nippet til å bli frustrert, hah! Dette er den fineste tiden på året hjemme i Nord, og her er jeg stuck i Kristiansand – som på denne årstiden er på sitt styggeste om jeg skal være dønn ærlig.😂

UANSETT, jeg har vært en tur i byen og på kafé for meg selv i dag. Det regner selvfølgelig i dag å, så planene om å gå langs sjøen droppet jeg. I stedet er jeg nå kommet hjem, og skal bruke resten av dagen min på å sove, dusje og spise. Jeg har skrudd av mobilen, eller mer nøyaktig puttet den i flymodus, for å unngå det hele og nå skal jeg sove. God helg da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg