Snø på trærne

Det er så utrolig fint når det er kommet snø og den enda ligger på trærne. Jeg er vandt til at dette fine “fenomenet” kun varer noen timer eller én dag, for vanligvis så blåser det jo bort veldig fort. De siste dagene har det derimot vært vindstille i Lakselv til en forandring, og hvert fall her vi bor ligger snøen enda som et vakkert teppe over trærne. Det gjør det så mye lysere, både når det er lyst, men også når det er mørkt ute. Ikke minst så føles ikke minusgradene så kalde, det blir veldig herlig å være ute. Jeg klarer virkelig ikke beskrive hvor vakkert det egentlig er. Så idyllisk.

I dag er planen å handle sammen med mamma, jeg skal prøve å få skrevet litt mer på den akademiske loggen og ellers enn det tar jeg dagen som den kommer. Jeg savner Daniel veldig, og gleder meg til han kommer hjem fra sjøen igjen veldig snart.❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg