Spennende muligheter

I dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på veldig veldig lenge. Noe jeg har savnet helt siden jeg flyttet ned hit for 1,5 år siden.
I dag har jeg sittet på hesteryggen igjen! Kjenne det store dyret bevege seg i den dype snøen under meg🐴 Jeg har vært å prøvd en mulig fórhest, og må si dette ser lovende ut. Planen er å ri den fast en gang i uken, som jeg har vandt til siden jeg var 11-12 år. Jeg skal nå de neste ukene bare prøve, bli kjent med hesten og se hvor dette går.

 

I dag var det litt kjølig ute også, dagen begynte med -9 grader og ligger nå på -3 grader. Jeg var med andre ord litt nedkjølt når jeg kom hjem etter å vært i stallen, selv om det egentlig var ganske grei temperatur, og da var det ekstra digg å gå i en varm dusj etterfulgt av en kopp kakao under pleddet. Det tror jeg er det beste med vinter – når du har vært ute, kanskje blitt litt kald, bare gå inn og ta et varmt bad etterfulgt av noe varmt å drikke. Mmm!❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg