Stress til haka

Nå er vi i full gang med praksis, og jeg holder akkurat nå på med magasin. Vi lager et ungdomsmagasin, og jeg har kommet godt i gang med sakene mine. Den ene er nesten helt ferdig, mens den andre mangler noen små ting. Jeg kjenner presset, og ikke minst stresset.

Jeg har stresset alt for mye den siste uken, og det kjenner jeg på hele meg. Det er jo ikke bare å si til seg selv at man ikke må stresse, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å slappe av. Jeg har en motivator, og det er Daniel – han er den eneste som klarer å få meg til å stresse mindre. Jeg klarer å glemme ting mye lettere med han rundt meg, enn jeg klarer på egenhånd.

I går måtte jeg ta en timeout. Jeg gikk hjem tidlig, og når jeg kom hjem – gikk jeg egentlig bare å la meg. Jeg sov og slappet av fra klokken 15 til klokken bikket 18. I tillegg til disse timene med søvn, så sov jeg faktisk 7,5 time i natt også.

Jeg føler at hvis jeg bare sitter å ser på telefonen eller ser tomt ut i lufta, i omså bare fem minutter, så ser jeg uproduktiv ut og veilederne kommer med engang å spør hvordan ting går. Jeg får panikk, gjør jeg ikke nok? Jeg prøver å lære meg selv at jeg må ha pauser inn i mellom, men det er jo så mye lettere sagt enn gjort.

De siste dagene har ikke jeg og Daniel gjort noe. Vi har ligget på sofaen å sett på serie hele ettermiddagen og kvelden, og jeg skjønner ikke at vi har klart. Når vi er med hverandre må vi gjøre noe hele tiden, vi blir som to kaniner som ikke klarer å sitte i ro. Men denne uken har vi tilbringt store deler av tiden i sofaen, sjokkerende. Lurer på hva helgen bringer, for det er jo snart HELG! Gleeedings🤪

Minner om spørsmålsrunden jeg har nå – hvis det kommer inn nok spørsmål, svarer jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg