Sunday fotoshoot

På søndag var jeg med en venninne for å ta litt bilder. En liten fotoshoot rett og slett. Vi har prøvd å få det til en liten stund, men det har bestandig regnet! Da grep vi sjansen vi hadde på søndag i nydelig vær, og fikk knipset 251 bilder på litt over én time. Det var ganske mye å gå igjennom i ettertid! Jeg fant heldigvis noen bra, men slettes ikke alle var like heldige. Vi fikk likevel noen litt kule begge to, og hvem trodde noen paller og en benk kunne bli til noe?

I mange tilfeller syns jeg også svart-hvitt bilder er de beste. Hvis ikke fargene på bildet er sånn jeg vil ha det, men selve bildet er ganske bra, så kan det bli dødskult i svart-hvitt. Noen bilder gjør seg også myyyyeee bedre i svart-hvitt enn i farger (personlig mening). Vi hadde det egentlig ganske gøy, og jeg håper vi klarer å få til flere slike shoots.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg