Syk, siste skoleuke, gruppeprosjekt

Litt av en helg, og noen dager det har vært. Lørdag var den duket for konfirmasjonen til Benedicte, det ble både middag og kaker på meg, men jeg må innrømme at etter 7 timer i kofta var det ganske godt å ta den av..!

På søndag reiste jeg tilbake til Sørlandet på ettermiddagen, og det var litt av en tur nedover. Jeg begynte å bli syk, så ble sittende å snufse på alle flyene sørover. Jeg rakk heller nesten ikke flyet til Kristiansand i Bergen, da flyet fra Tromsø var forsinket. Jeg var ikke innom terminalen i Bergen engang, jeg ble bare busset fra Tromsø-flyet til Kristiansand-flyet. Det hjalp jo akkurat ikke at det ble ganske humpete når vi nærmet oss Kristiansand.. Det var ganske godt å komme på bakken igjen for å si det sånn.

Mandags morgen våknet jeg med tett nese, dunkene hodet og feber, men på skolen skulle jeg. Tre dager på å skrive 3000 ord til metoderapport og ferdigstille gruppeprosjektet. Jeg har ikke tid å være syk! Ting skal pakkes og leiligheta skal klargjøres, i tillegg til den siste innspurten på skolen.

I dag har vi ferdigstilt saken, og mangler kun 1000 ord på metoderapporten – som vi skriver i morgen. Jeg føler meg dessuten mye bedre enn hva jeg gjorde i går. Jeg ble liggende på sofaen hele gårsdagen med klut over panna og Cola på bordet, men i dag har jeg gjort alt som skal gjøres før jeg reiser. Jeg har fått pakket nesten ferdig, jeg har fått støvsugd og ryddet leiligheta, jeg har fått vasket masse klær og nå gjenstår kun søpla + pakke i bilen. Det begynner virkelig å nærme seg sommerferie med stormskritt!

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden, håper på å bli frisk så fort som mulig!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg