Tar livet med ro

For noen fantastiske dager med snø det har vært! Både i går og i natt har det kommet store mengder med snø, som har gjort at jeg har måtte ta fatt på spaden og virkelig få en god treningsøkt. Det har faktisk vært ganske deilig, selv om det er bra mye arbeid. Det er imponerende hvor mye snø som er kommet over bare to dager, men det har virkelig gitt meg skikkelig julestemning. Det har vært ganske mildt også, bare rundt minus fire grader, men i dag har det sunket ned til minus åtte i løpet av kvelden.

Jeg har de siste dagene tatt det veldig med ro, utenom å flytte snø og vært i stallen. I går så jeg de julefilmene jeg ville se, i tillegg til å se en julefilm sammen med bestemor. I dag har jeg begynt på en bok, Emmas valg, og jeg er kommet halvveis allerede. Hittil digger jeg boken, og jeg har faktisk grått meg gjennom de siste kapitlene jeg har lest. Nå er jeg ganske spent på fortsettelsen.

Ellers har jeg brukt kvelden i stallen. Jeg har tilbringt tiden sammen med stalldamene og hestene, som var veldig koselig! Nå skal jeg fortsette på boken mens jeg drikker en varm kopp kakao med krem, mmm!

De siste dagenes outfit!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg