The winter is here!

For en uke det har vært! Det har virkelig gått fort for seg denne uken. Jeg har både rukket å være i Finland, Kistrand og Alta. I tillegg har det snødd nesten hele denne uken, og blitt skikkelig vinter. Trærne er dekket av hvit snø, og det er helt magisk når det ikke blåser bort. Det er virkelig det fineste, når det er snø på trærne.

I dag har jeg virkelig hatt en travel dag. Dagen startet med en liten tur med Leo i det nydelige vinterparadiset, fikk brøytet bort litt snø rundt bilene før jeg dro på lunchdate med pappa og lillebror. Rett etter det måtte jeg på jobb, og derfra kjørte jeg rett i stallen noen timer senere for å stelle og ri Sebastiaan. Nå er jeg med andre ord veldig sliten, så skal bli godt å ta kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg