Tilbake i Finnmark

Det føles utrolig godt å være tilbake i Finnmark igjen, selv etter kun noen dager sørpå. Jeg og Daniel fløy opp hit på fredag.
Jeg kjenner nå, etter to år i Kristiansand, at jeg virkelig begynner å bli klar for å flytte tilbake hit opp for godt. Det er kun ett år igjen da, heldigvis.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg blir her nå, men det tar jeg litt som det kommer. Jeg har valgt å studere hjemmefra, da vi ikke har noe obligatorisk og jeg ikke føler at det er noe poeng å være i Kristiansand med kun tre forelesninger i uken som jeg får like god nytte av hjemme.

Denne helgen har vi gjort litt forskjellig. Vi har blant annet vært i Alta en tur, og svidd av litt penger i både utelys og garderobeskap. Hele søndagen ble brukt til å male soverommet, samt litt i yttergangen og mellomgangen, pluss at Daniel fikk begynt å sette opp det ene garderobeskapet. I går måtte han dessverre til Vardø på jobb, men heldigvis fikk jeg Benedicte til meg så jeg slapp å være alene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg