Tilbake til hverdagen

Nå er det tilbake til alt det normale. Jeg føler jeg ble kastet inn i livet igjen. Det har vært så deilig å ha ferie, og denne ferien har gått skrekkelig fort – selv om min ferie har vært vanvittig lang til å bare være juleferie. Nå venter to intensive måneder utålmodig i døra.

Dagen begynte med noe som vibrerte på håndleddet mitt litt før klokken syv. Det var fitbit-klokka som prøvde å vekke en ikke våken meg. Bare fem og en halv time søvn var ikke helt heldig til en fem timers skoledag. Jeg hadde ikke kommet fram til Kristiansand før klokken var blitt tolv i natt, og kom meg ikke i seng før nærmere ett.

Etter skolen måtte jeg dra å handle, for mat hadde jeg ikke. Det gikk glatt 1000 kroner denne handleturen. Det er en av tingene jeg misliker med å komme hjem etter å vært borte lenge – handleturen blir veldig dyr.
Det toppet seg med at det pissregnet når jeg skulle ha med meg seks poser, skolesekken, post og en volvo-del inn til leiligheta fra bilen – i tillegg til at jeg er så sta at jeg nekter å gå to turer med mindre jeg må. MEN jeg klarte det på én tur!

Fram til middag har jeg sprunget rundt i leiligheta. Matvarene er kommet i skapene. Koffertene som sto midt på stuegulvet er nå utpakket og på sine rette plasser. Julepynten er satt i esker og ute av synet. Vaskemaskinen har tatt sine to runder allerede og påbegynt sin tredje. Middagen er lagd og spist. Nå mangler jeg bare å rydde bort juletreet. Jeg trengte bare en bitte liten pause!😌

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg