Travle dager på Sørlandet

Endelig er det helg! Helt siden jeg kom hit har det gått litt i ett, og jeg har nesten ikke sittet i ro.
På onsdag var det rett på skolen, bli overveldet med hva vi holder på med før jeg dro å gjorde ukens handel. Hadde jo nesten ingenting hjemme, så det rullet noen kroner der.
Fikk kommet hjem, ryddet på plass alle matvarene og spist litt middag før jeg tok turen i stallen. Det ble jo selvsagt brukt noen turer der, før jeg gikk rett i seng når jeg kom hjem.

 

I går brukte jeg så og si hele dagen på arbeidskravet jeg har gjennomført i dag. Vi skulle lese en metoderapport og den tilhørende saken som vi skulle presentere på syv minutter i dag.
Jeg har altså lest rundt 20 sider med rapport, kanskje 10 sider med sak før jeg lagde en presentasjon på syv minutter. Jeg slet skikkelig med å korte det ned, for alt følte jeg var vesentlig!
Det gikk heldigvis ganske greit, og det ble godkjent. Nå er det bare én uke igjen til neste arbeidskrav, men aller først – HELG!

God helg❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg