Uke 1 – uken som gikk..

Ukens sang: Evinze – I Hope You Know.

Ukens middag: Denne uken har jeg spist mye god mat, men skulle jeg velge må det bli biffmiddagen hos mamma på torsdag, for den var virkelig god!

Ukens cravings: Brownie med vaniljeis.

Ukens nedtur: Jeg tror ikke jeg har hatt noen nedturer denne uken.

Ukens høydepunkt: Det tror jeg må bli nyttårsaften. Det var en utrolig koselig og fin dag sammen med hele gjengen på alle kanter. Jeg tror faktisk vi fikk feiret litt med alle sammen, og det er jo ikke dårlig bare det.

Dagen i dag: startet jeg med å måke snø i innkjørselen. Jeg fikk spist litt frokost før jeg kjørte ut til Igeldas, der jeg og Leo gikk en liten tur i lysløypa på ski. Årets første skitur er unnagjort, og det jeg har funnet ut etter dagens tur er at skiene mine trenger litt smøring. Jeg måtte gi fart nedover den høyeste og bratteste bakken i Igeldas, da har man dårlig gli da.. Nå sitter jeg med en kopp kakao og krem. Resten av dagen skal jeg pakke kofferten klart til i morgen, og dra på besøk. Effektiv søndag så langt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg