Uke 1 – uken som gikk..

Ukens sang: HEDEGAARD – Ready To Love You.

Ukens middag: Hjemmelaget pizza.

Ukens cravings: Cola!

Ukens nedtur: Å måtte reise nedover til Sørlandet igjen. Kunne virkelig ønsket meg at ferien var enda lengre, føler ikke at jeg er klar for hverdagslivet riktig enda. Også ble jeg syk i tillegg..

Ukens høydepunkt: Nyttårsaften var utrolig koselig for min del! Det ble en liten tur til fjells, før både middag og fyrverkeri.

Dagen i dag: Er jeg på vei hjem til Kristiansand igjen. Det kommer til å bli en lang ettermiddag og kveld, kjenner jeg.

Ukens favorittbilde:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg