Uke 10 – uken som gikk..

Ukens sang: P!nk – Walk Me Home.

Ukens middag: Taco.

Ukens cravings: Meny sine egne boller med sjokoladeboller, de er så vanvittig gode!

Ukens nedtur: hele uken har egentlig vært en hel nedtur. Jeg har ikke hatt det bra med meg selv eller dagene, men jeg har kommet meg gjennom uken og er klar for en ny nå..!

Ukens høydepunkt: er at gruppen min er kommet så godt i gang med konseptet, og det å lage en podcast episode var veldig gøy!

Dagen i dag: har jeg brukt til vaske hele leiligheten, og det trengtes virkelig! Det beste med å vaske er resultatet etterpå, og at du kan legge deg velfortjent på sofaen. Resten av dagen vet jeg ikke hva jeg skal bruke på, men tar det litt som det kommer.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg