Uke 11 – uken som gikk..

Ukens sang: Peg Parnevik – Goodbye Boy.

Ukens middag: Grøt.

Ukens cravings: Kjeks med sjokolade, mm…

Ukens nedtur: at det har regnet så sinnssykt mye. Jeg begynner å bli ganske så lei regnet nå.

Ukens høydepunkt: at gruppen min ble ferdig med konseptet, og tok resten av uken fri! Det var deilig, men også sinnssykt kjedelig. Jeg har ikke gjort noe denne uken, og bare gått rundt meg selv egentlig.

Dagen i dag: har jeg sovet lenge, og brukt skikkelig lang tid på å stå opp og faktisk begynne å “virke”. Jeg våknet til regn og vind, så planen for dagen er som alle andre dager denne uken – ingenting. Det får bli litt film maraton.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg