Uke 13 – uken som gikk..

Ukens sang: Kygo, Zara Larsson & Tyga – Like It Is.

Ukens middag: Vi har spist ganske god mat denne uken, men favoritten må nok bli pasta carbonara.

Ukens cravings: Is.. de sandwichan mamma kjøpte til oss under ukens handelen, mmmm! De forsvant på et blunk da..

Ukens nedtur: tjaa, tror ikke det er noen nedturer denne uken?

Ukens høydepunkt: Scooterturen vi hadde på lørdag. Selv om været varierte den tiden var ute, så var det faktisk en ganske bra tur vil jeg si. Jeg delte en liten video fra turen på Facebook, som du kan sjekke ut HER.

Dagen i dag: har vi tatt fatt på spaden. Det har snødd sykt mye i natt, imponerende mengder, så da måtte vi ut. Vi er i slutten av mars, og jeg tror aldri jeg har opplevd at det har snødd så mye denne tiden på året. Jeg elsker snø, og det gjør absolutt ingenting for meg at det kommer sånne mengder! Jeg syns bare det er gøy, heh. Etter å blitt ferdig med brøyting, dro vi opp til Skoganvarre for å kjøre litt snøscooter. Det var vekslende vær, så det ble bare i nærområdet, men det var fint å få kjørt. Akkurat nå er Daniel ute igjen for å brøyte mer, siden det nesten ikke vises at vi var ute i morges, mens jeg rydder og styrer inne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg