Uke 15 – uken som gikk..

Ukens sang: Lukas Graham – Scars.

Ukens middag: Taco i Skoganvarre på fredag!

Ukens cravings: Varm kakao på fjellet.

Ukens nedtur: Jeg tror ikke jeg har hatt noen nedturer denne uken heller.

Ukens høydepunkt: Det tror jeg må bli påskeaften faktisk. Jeg sov utrolig godt på morgenen, så da sov vi litt lenge. Snøscooterturen var utrolig bra! Jeg og Daniel kjørte en liten spinntur først, før vi hentet Benedicte og dro for å grillet sammen med mamma, Hjalmar og deler av hans familie. Ikke nok med at det var utrolig koselig, så ble været utrolig bra! Kvelden videre ble tilbringt i Skoganvarre med god mat.

Dagen i dag: har vi bare vært på en liten spinntur sammen med Benedicte. Været var ikke så voldsomt bra, og derfor ble det bare litt kjøring. Vi kom oss i det minste litt ut. Daniel er akkurat dratt ut døra for å skru sammen med guttan, så da fikk jeg litt tid for meg selv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg