Uke 15 – uken som gikk..

Ukens sang: Sydnee Carter – Give It All Away.

Ukens middag: Pizza sammen noen klassevenninner på torsdagskvelden var utrolig koselig, og den var faktisk veldig god til å være ferdigpizza!

Ukens cravings: Kald smoothie..!

Ukens nedtur: Dagene fram til eksamen har virkelig vært ukens nedtur – kjedelig og litt stressa. Jeg merket det faktisk på kroppen at jeg har vært indre stressa, for når eksamen var over var det som om jeg virkelig slappet av igjen.

Ukens høydepunkt: Det å reise hjem til Finnmark igjen! Det var så godt å komme hjem og se alle igjen, måtte faktisk trille noen tårer når jeg så alle igjen.

Dagen i dag: har jeg, lillebror og kjæresten kjørt 22 mil på scooter. Vi kjørte Skoganvarre-Jotka-Karasjok-Finland og tilbake til Skoganvarre. Jeg er ganske død i kroppen, og kjenner at det skal bli veldig godt å sove.!

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg